Al Fatihah to Dr. Lo'Lo' Mohd Ghazali..

A truly an exemplary leader who fought for justice and  what is due for the people. May her soul rest in peace and May Allah put her amongst those who are dear and very close to Him. Ameen ya Rabbal Alameen..

انا لله وانا اليه راجعون  

4 comments:

a.j. said...

thank you dr. for all the contribution to the ummah.

Fid said...

Terkesan hati membaca tulisan perkongsian Dr Asri sepanjang perkenalan beliau dengan almarhumah YB Dr Lo' Lo' Mohd Ghazali. Read his blog, http://drmaza.com/home/?p=1478#more-1478

Memetik kata2 Dr Asri ketika menziarahi arwah, "walaupun uzur terbaring di katil hospital, begitu beliau masih lagi dengan pakaian muslimahnya. Beliau menangis ketika itu. Dalam celahan itu saya mendengar indahnya kata-kata beliau: “ustaz, ...saya bimbang saya tidak dapat menjadi hamba Allah yang baik”. Kata-kata itu menusuk ke dalam jantung saya bagaikan cahaya ruhi yang menyelinap masuk ke dalam urat nadi. Ia adalah kata-kata yang lebih murni dari segala lafaz seni, kata-kata yang lahir dari nurani insani yang mendambakan kasih-sayang Allah. Kata-kata yang tidak lahir di saat- demikian melainkan dari jiwa yang sentiasa berhubungan cinta dengan Allah. SubhanaAllah.

Semoga Allah menerima semua amalannya, perjuangannya, pengorbanannya dan menempatkan beliau di sisi para siddiqin dan syuhada. Allahuma ameen.

Anonymous said...

gUyu ghd australia
aZuq ugg store
vWln michael kors outlet
2sKdy ugg boots
1xSvu chi hair straightener
0hAou michael kors outlet
5aJhb nfl jerseys
7wHau ghd nz sale
8uAnx north face outlet
3bKza ugg australia
9mGri ghd straighteners uk
3zSwv michael kors
0cLeu nfl shop
8wXac plancha ghd
0tUsu ugg boots usa

Anonymous said...

Apрrесiatе the rеcommendatiоn.
Will try іt out.

My web page ... instant cash loans